meh follow jangan malu malu

Tuesday, October 18, 2011

seksi ????

assalamualaikum... hye.. sory la lma ta update blog nih, bzy cket kbelakangan nih,,. so ary nih bla ta bzy aku nak ceta + untuk pngajaran  kowg jgak laa.. entry kli nih aku nk ceta cket la kan psal pompuan yg seksi2.. kowg pasan ta zaman skng nih bnyk gler girl yg seksi2..?? hmmmm bla girl seksi amai je boy  bkenan.. ape yg diowg bkenan??? hanya kaum Adam yg tahu jwapannya..

aku ta kesah lao pkai seksi2, tapi biar lah mnutup cket ape yg ptot dtutup,,.. lao stakat pkai ketat, ta brtudung bole than la lg, tapi dh keterlaluan kowt.. dh lah ketat then buka sana buka sini,, tayang sana tayang sini.. dh la mcm tuh, then bangga plak,,, adoyaiiii ape nak jadi la ngan pmpuan zaman skng.. bukan nk mgata tp itu lah Kenyataan.. ada plak yg mnutup aurat then bla couple bka sana bka sini.. hmmm zaman skng nih dh akhir zaman.. mcm2 dh blaku...

* to all my frend:  sorry la lao kowg terasa, bukan niat aku nk bg kowg terasa tpi untuk pngajaran kita jgak.. aku sendri pown pkai ketat jgak tp hanya owg yg knal aku je yg tahu mcm mn aku,,.. so marilah kita sama2 ambil sbagai pngajaran..*


sekian.. assalamualaikum...

1 comment:

  1. agak seksi la kalau xtutop mane yg patut wpon pakai tudung skali pun..ape pun seksi tu kene tgk byk pndangan jgak sbb masing2 punya idea sendiri :)

    ReplyDelete