meh follow jangan malu malu

Monday, October 8, 2012

chenta dia

assalamualaikum... hye hye.. amboihh lamanya ta update blog nie.. lao rumah nie habis bersawang penuh dh nie..
heeeee :D ada je nak update tp masa ta mgizinkan, padat sgt and kemalasan pown melanda lah.. haa , nie tgh rajen n bnyk masa so nk story lah cket..

tgk tjuk atas tu. haaa "CHENTA DIA" aaaaa.. siapakah gerangan nya??
heee nama AA, umo 2 puluh something, ta tua pown, muda lagi. heee knai pown dh lama, bkenan pown dh lama, jmpa a.k.a date?? hmm yg tu ta selalu.. kmi cinta jarak jauh, mmg rindu sokmo lah.. perangai gila2, suka marah n beletiaq, manja, org ta besaq mn pown (kecik ja)  hahaha,.. nak kata hensem dak pown, cute?? hmmm dak kowt..

seriously aku rindu gila kat budak kecik nie, 2 mggu lpas jmpa mn puas pown, walaupown msa aku kat sana dari mula smpai smpai nk blek aku n dia ja tetap rindu, berat hati nak tggl dia kat sana, mcm tamaw blek ja.. huwaaaaa :'(
           " AWak..~!!! jom kawen ~~.. "

hahaha, gediknya aku.. galak sgt haihh, belajaq popwn ta abeh lagi galak nak menikah.. hahhahaha
usha cket kat bawah tu.. sorry lah kmi ta sweet mcm couple yg laen..
   


saje dia gedik , syok bole bt muka kembung mcm angry bird..
tapi tetap leb leb you lah !!! :D
  "awak.. awak kat sana jaga diri yea, tamaw curang2.. rindu awak sayang awak ketat2..
semoga perhubungan kita kekal selamanya,.aminnn.."

      "ingt.mcm yg awak nyanyi kat saya ary (mse befday mynn tu) sampai syurga ku menunggu sampai syurga ku cinta mu, hanya kamu ~!!!.."

No comments:

Post a Comment